Home » , , , , , , » Min nabo Totoro (1988) Fuld Film Streaming

Min nabo Totoro (1988) Fuld Film Streaming

Written By Unknown

Online streaming Min nabo Totoro i top videoformat. Download fuld Min nabo Totoro i høj kvalitet. Se streaming Min nabo Totoro i top kvalitet. Spille film Min nabo Totoro i video i høj kvalitet. Se fuld film Min nabo Totoro i HD-format.


Du vil opdage, at en komplet beskrivelse af Min nabo Totoro nedenfor:
  • Original titel : Tonari no Totoro
  • Film titel : Min nabo Totoro
  • År for film : 1988
  • Genrer af film : Animation, Fantasy, Familie,
  • Status for film : Released
  • Udgivelsesdato for film : 1988-04-16
  • Virksomheder af film : Nibariki, Tokuma Japan Communications Co. Ltd., Studio Ghibli,
  • Landene i film : Japan,
  • Sprog af film : 日本語,
  • Varighed film : 86 Min
  • Gennemsnitlig stemme af film : 7.9
  • Youtube ID film : TuLX50_5UAI
  • Oversættelse af film : EN,DE,JA,RU,FR,ES,ES,ES,ZH,FI,IT,ZH,ZH,PT,DA,SV,PL,CS,HU,NB,TR,NL,KO,EL,HE,
  • Cast af film :Akiko Hiramatsu ((voz)), Toshiyuki Amagasa (Kanta (voice)), Yûko Mizutani ((voz)), Noriko Hidaka (Satsuki (voz)), Daiki Nakamura ((voz)), Sumi Shimamoto (Yasuko Kusakabe (voz)), Shigesato Itoi (Tatsuo Kusakabe (voz)), Shigeru Chiba (Kusakari-Otoko (voz)), Tanie Kitabayashi (Kanta no obâsan (voz)), Chie Kôjiro ((voz)), Chika Sakamoto (Mei (voz)), Yûko Maruyama (Kanta no okâsan (voz)), Masashi Hirose (Kanta no otôsan (voz)), Tomohiro Nishimura ((voz)), Hitoshi Takagi (Totoro (voz))

0096283

Min nabo Totoro er den bedre film manufacured af Nibariki, Tokuma Japan Communications Co. Ltd., Studio Ghibli, besidder en beskrivelse af filmen er "De to søstre, Mei og Satsuki, flytter på landet med deres kærlige, men nogle gange også lettere distræte far. Huset er hjemsøgt af små, levende nullermænd, som dog ikke er mere faretruende, end at de forføjer sig bort, så snart det runger af latter i stuerne. Den yngste pige falder ned i et dybt hul i jorden og vækker et af underskovens fabeldyr til live. Sammen med denne vidunderlige, flyvske og vennesæle ’skovvogter’ – Totoro, hedder den – begiver børnene sig ud på de mest fantastiske flyveture gennem og over skovene, bl.a. i en blød, tolvbenet kattebus, hvor dyrets øjne fungerer som billygter. Imens vokser den lille Totoro sig stadigt større, uden at den af den grund holder op med at ligne en forvokset kanin!". Filmen er produceret med fremragende grafisk kvalitet, bedste lydkvalitet og bedste bedste skuespillere.

Tilbage, når jeg første får at vide, om denne film er jeg ikke helt sikker hvis jeg har passion for idé eller på anden måde. Efter at have set det Jeg kan bruge at dele hvor jeg virkelig gerne. Jeg yderst anbefaler denne film for de personer, der meget ligesom genre Animation, Fantasy, Familie, . Du kan muligvis ser det gratis blot ved klikke en knap og tilmeld, er i stand til ser snesevis af nyeste filmtitler gratis.

... Fuld streaming Min nabo Totoro i HD-video 1080p ....




Producer : Tohru Hara, Director : Hayao Miyazaki, Producer : Ned Lott, Casting : Ned Lott, Executive Producer : Rick Dempsey, Art Direction : Kazuo Oga, Editor : Takeshi Seyama, Director of Photography : Mark Henley, Writer : Hayao Miyazaki, Line Producer : Eiko Tanaka, Original Music Composer : Joe Hisaishi, Executive Producer : Yasuyoshi Tokuma
Ja, nu du kan se film hensyn Min nabo Totoro fuldt længde og find den hyperlink til dette movie Min nabo Totoro i bedste kvalitet.


Tags: japan, supernatural powers, leave, studio ghibli,

0 kommentarer:

Send en kommentar